Zaloguj się lub włącz wersję mobilną
StartDodaj anonsMoje anonseMoje kontoSzukaj anonsówPomocKontakt

Legnica

Maja z połykiemMłody szalony romantyk zapraszaSzukamy Posrednika z PolskiSeks we wszystkich pozycjachPraca w Niemczech, dam prace, praca za granicaZapraszamRoksanaPraca w Szwajcari Prywatka Zurich AargauWakacyjna przygoda
Pan szuka pani pary

Witam! 20latek 173cm 70kg szuka pani lub pary chętnej na seks. Graktyfikacja 300zl. Opis...

23/07/2017 15:48, dolnośląskie, Legnica
Zasponsoruje

Dziwke na teraz sponsoring zasponsoruje pania do 38 lat atrakcyjna...

07/07/2017 00:08, dolnośląskie, Legnica
Lokum

Wynajmę pokoje kobietą pracującym, więcej info na priv...

12/06/2017 17:34, dolnośląskie, Legnica
Spotkanie fisting

Witam poznam i zasponsoruję panią lub parę preferującą pełny Fisting, temam i wysokość...

21/05/2017 22:37, dolnośląskie, Legnica
Anal Spotkanie

Witam, poznam dyskretną kobietą lub prę preferującą Anal, podstawa to dyskrecja 100...

20/05/2017 08:33, dolnośląskie, Legnica
Szukam kochanki

Szukam dojrzałej kobiety na sex spotkania, miły dyskretny facet, jestem wysoki...

12/05/2017 21:40, dolnośląskie, Legnica
Poszukiwana Ostra Pani

Sprawny 59 letni facet, kulturalny i dyskretny, pozna ostrą dominującą Panią z Dolnego...

09/05/2017 22:13, dolnośląskie, Legnica
Krzyś prywatnie

Chciałbym tu poznać dziewczyny, prosze o kontakt;) kra.krz.80@tlen.pl...

09/05/2017 21:23, dolnośląskie, Legnica
Para z pania milf

Para 45 pozna sympatycznego faceta(lub dwoch)otwartego kulturalnego z duza fantazja...

13/04/2017 12:39, dolnośląskie, Legnica
Legnica Lubin okolice

Poznam spotkam sie na romantyczny wieczór, noc to może spędzimy go wspólnie?Kolacja...

25/02/2017 16:54, dolnośląskie, Legnica
Szukam kochanki z Legnicy i ok

Jetsem kierowca tira i moge zabrac max na trzy dni w trase, jestem zonaty i oczekuje...

31/01/2017 11:29, dolnośląskie, Legnica
Profesjonalne zdjęcia - fotograf Kobieta

Od 10 lat zajmuję się zawodowo fotografią. Jeśli szukasz godnego zaufania fotografa...

20/12/2016 12:34, dolnośląskie, Legnica
Fetysz butów dla pań obcasy szpilki strapon sissy

Witam. Proszę o poświęcenie kilku minut i przeczytanie całego ogłoszenia. Poszukuję...

03/12/2016 18:39, dolnośląskie, Legnica
Fuck girlfriend

Jeśli jesteś znudzona podobnie jak ja i szukasz miłego towarzystwa na dłuuugie samotne...

15/11/2016 16:59, dolnośląskie, Legnica
Popularne frazy: sex duzy kutas, masaż erotyczny, pan szuka pani, oferty towarzyskie, seks, randki, prywatka, pani szuka pana, szybkie i konkretne pieniadze, pan ktory niedochodzi po max 10 min, anonse, zadbany facet pozna pania lub pare, realne pieniadze, legnica
 Zamknij Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej.